لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › هدف دشمن، قرآن،قیام امام حسین(ع) و ولایت فقیه است

۷مرداد,۱۴۰۲ | ۹:۳۹ ق.ظ

1346

49

بدون دیدگاه

هدف دشمن، قرآن،قیام امام حسین(ع) و ولایت فقیه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید،حجت الاسلام گشول دره سیبی در خطبه های نماز جمعه عاشورایی گفت: امروزه دشمنان با قرآن،اهل بیت، عزاداری سیدالشهدا و با ولایت فقیه به شدت کینه ورزی می کنند.
 
امام جمعه شهرستان اقلید اظهار داشت: میلیارد ها خرج کردند تا با شیوه های تبلیغاتی به نوجوانان و جوانان بگویند دهه محرم در مراسمات عزاداری شرکت نکنید اما شکست خوردند و ما دیدیدم که جمعیت وسیعی از هیئت های مارا همین نوجوانان و جوانان تشکیل داده اند.
 
 
نماینده ولی فقیه در اقلید با اشاره به ساکن بودن بیش از ۵۰ درصد جمعیت اقلید در محله اُرجمان و شهرک های اطراف گفت: باید به توسعه امکانات شهری و رفاهی در این مناطق توجه بیشتری شود.
 
وی ادامه داد: سرانجام پلی کلینیک تامین اجتماعی و مرکز انتقال خون که زمین های آن توسط خیرین محله اهدا شد چه شد؟مسئولین مربوطه هرچه زودتر این موارد را پیگیری کنند
 
مجید گشول دره سیبی گفت: مسئولین مربوطه باید نظارت دقیق تری بر بازار داشته باشند و مسئله تخلف نکردن کسبه و بازاریان از قیمت های مصوب و رعایت حقوق مشتری همواره جزو مطالبات مردمی بوده است.
 
امام جمعه شهرستان اقلید در پایان عنوان کرد: تمامی ارکان مدارس دولتی و آموزش و پرورش توجیه شوند و بدانند که هیچ دانش آموزی برای ثبت نام مجبور به پرداخت هزینه ای نیست و تحصیل آنان به طور رایگان صورت میگیرد.
 
نمازجمعه این هفته مصادف با عاشورای حسینی در حسینیه ارجمان برگزار شد.
 

برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=1346