نماد سایت صبح اقلید

هزینه ۱۲۵ میلیاردی شهرداری برای چشمه رسول الله(ص)

از سال ۱۴۰۰ میزان ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری و شورای شهر اقلید برای تفرجگاه محمد رسول الله(ص) در نظر گرفته شده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، شهردار اقلید در خصوص توسعه و نگهداری تفرجگاه محمد رسول الله(ص) گفت: طرح بهسازی و تکمیل بوستان های قدیمی علی رغم اینکه مستلزم صرف هزینه بالایی بود در دستور کار مدیریت شهری اقلید قرار گرفت.

زارع در ادامه افزود: عملیات بهسازی و تکمیل تفرجگاه محمد رسول الله(ص) از سال ۱۴۰۰ آغاز شده که تاکنون مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال صرف این کار شده است.

وی با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تخصیص اعتبار از سوی یکی نهاد های دولتی برای روشنایی این چشمه گفت: تا کنون ۷۰ میلیارد ریال برای حفظ و نگهداری؛ که شامل نیروی کار، روشنایی، آبرسانی … و ۵۵ میلیارد ریال جهت توسعه که شامل گیت ورودی، دیوار چینی ،محوطه سازی محدوده دریاچه ، سکو… بوده از سوی شهرداری هزینه شده ،و تمامی این هزینه ها توسط شهرداری پرداخت شده است.

شایان ذکر است براساس پیگیری های به عمل آمده درخصوص خبر منتشره از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیرامون محوطه سازی و نورپردازی چشمه رسول الله؛ مشخص گرديد که این نهاد طی چندروز آینده عملیات نورپردازی آبشار این چشمه را شروع خواهد کرد.