لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › هشتم تیرماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران

۶تیر,۱۴۰۳ | ۸:۱۰ ق.ظ

2697

55

بدون دیدگاه

هشتم تیرماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران

امام جمعه شهرستان اقلید گفت: مشارکت حداکثری مردم امنیت ملی، وحدت و عزت ملی و پشتیبانی قوی از رئیس جمهور آینده را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی گفت: اهمیت این دوره از انتخابات این است که جامعه، کشور، صنعت، اقتصاد و مدیریت کشور نیاز به تداوم راه شهید رئیسی و ادامه یافتن خدمت صادقانه دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اقلید در ادامه افزود: تکمیل راه، روش و سبک مدیریتی و تحول بخشی شهید خدمت بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به معیار های انتخاب رئیس جمهور اظهار داشت: مردم برای تعیین فرد اصلح، باید ولایتمداری، انقلابی و دلسوز بودن؛ شناختن نیازهای مردم و روحیه ی جهادی و استفاده از همه ی ظرفیت ها را در شاخص های انتخاب خود قرار دهند تا شاهد ادامه راه سید شهیدان خدمت باشیم.

امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه گفت وگو با خبرنگار صبح اقلید از انتظارات مردم از رئیس جمهور سخن گفت و عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم و رونق اقتصاد از مهم ترین خواسته های مردم از رئیس جمهور است و در ادامه باید به جهش تولید و عزت و اقتدار ایران اسلامی در جوامع بین المللی توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام گشول دره سیبی درباره شکل گیری ایران قوی با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه گفت: مشارکت حداکثری مردم؛ امنیت ملی، وحدت و عزت ملی و پشتیبانی قوی از رئیس جمهور آینده را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان اقلید در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور حماسی در انتخابات هشتم تیر بیان کرد: همه افرادی که به سرنوشت، عزت و آینده خویش اهمیت ویژه می دهند باید در صحنه حضور داشته باشند؛ حتی اگر فردی به اسلام اعتقاد نداشته باشد؛ برای حمایت از ایران قوی در انتخابات شرکت کند؛ انتخابات امری است که آینده و سرنوشت مارا رقم می زند و بر همین اساس عقل می گوید باید در سرنوشت خود حضور اثر گذار داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها : , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=2697