لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › وعده محو اسرائیل قابل تحقق است

۱۲مرداد,۱۴۰۳ | ۳:۱۹ ب.ظ

2886

59

بدون دیدگاه

وعده محو اسرائیل قابل تحقق است

امام جمعه شهرستان اقلید: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموند؛ نابودی و محو اسرائیل قابل تحقق است و این اتفاق به زودی و با یاری خداوند اتفاق می افتد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه های نماز جمعه شهرستان اقلید گفت: صهیونیست ها و دست های پشت پرده آن هنوز در خوشحالی به سر می‌برند اما به زودی روزهای متوالی گریه می کنند.

وی در ادامه افزود: همانطور که کارشناسان مسائل نظامی دنیا هم اظهار کرده اند؛ صهیونیست باید منتظر پاسخ های پی در پی سختی باشد و این میدان و نبرد فراتر از قدرت دفاعی اسرائیل می تواند باشد.

امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه صحبت های خود در خطبه های این هفته اقلید عنوان کرد: در این وادی و مرحله نبرد محور مقاومت، از ایران تا یمن و حزب الله در پاسخ قاطعانه به اسرائیل شریک هستند و این نوعی سردرگمی برای صهیونیست ها را در پیش دارد.

موکب اباصالح المهدی(عج)، موکبی ملی،مذهبی و جهادی

نماینده ولی فقیه در اقلید با اشاره به ظرفیت موکب اقلید گفت: در یکساله گذشته این موکب فعالیت های برجسته و با شکوهی را در سطح بین المللی، ملی و استانی داشته است و می طلبد برای حضور بهتر در اربعین حسینی، حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین گشول دره سیبی در ادامه بیان کرد: این موکب برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) نیازمندی هایی دارد که انتظار می رود هم مسئولین و هم مردم پشتیبانی کنند.

امام جمعه شهرستان اقلید به برخی فعالیت های موکب اباصالح المهدی(عج) اشاره کرد وگفت: خدمت رسانی به زائران اربعین در سال ۱۴۰۲، برگزاری جشن های ائمه از جمله امام رضا(ع) و عید غدیر،همکاری در تشييع و تدفین شهید گمنام و همچنین خدمت رسانی به مردم در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کرمان و حضور فعال در برنامه های ملی و مذهبی از جمله فعالیت های این موکب در سال گذشته بود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی، مطالبه ای را از مسئولین شهرستانی داشت و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی شهرستان اقلید که تنها مرکز شمال استان فارس است از وضعیت خوبی بهره مند نیست؛ نهادی که هنوز مکانی ثابت برای اسکان ندارد و مکان فعلی آن که متعلق به شهرداری است نیز مورد تایید تهران قرار نگرفته است و باید با چاره اندیشی و همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی، بحث انتفال این نهاد به شهرستان دیگر و سلب امتیاز از اقلید متنفی شود.

انتهای پیام/