لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه توزیع برق مسکن ملی اقلید

۲۱شهریور,۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸ ب.ظ

2990

31

بدون دیدگاه

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه توزیع برق مسکن ملی اقلید

با اعلام شرکت توزیع برق شهرستان اقلید ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد شبکه برق طرح های مسکن ملی جذب شده و پیش بینی می شود طی ۲ ماه آینده اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، نهمین نشست خبری نماینده مردم شهرستان اقلید با حضور خبرنگاران و همراهی رؤسای ادارات آبفا، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، برق، راهداری و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
در این نشست خبرنگار صبح اقلید به پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان پرداخت و خواستار پیگیری مسئولان مربوطه در این حوزه شد.
از جمله مشکلات موجود در شهرستان اقلید نبود چشم پزشک در شهرستان بود که طی مدت اخیر بیماران زیادی از اقلید به شهرهای همجوار مراجعه می کردند؛ در همین خصوص حاجی پور، رئیس شبکه بهداشت شهرستان اقلید گفت: طی سال ۱۴۰۲ بنا بر مذاکرات صورت گرفته مقرر شد که چشم پزشکی مشترکا در شهرهای آباده و اقلید مستقر شود که این امر صورت پذیرفت ولی به دلیل مشکلات متعدد پس از مدتی شهرستان‌ اقلید از این مهم محروم شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید در ادامه بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم شهرستان و با پیگیری های صورت گرفته از مهرماه متخصص چشم پزشکی در درمانگاه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مستقر خواهد شد و پس از گذشت یکسال نیز این پزشک در مطب به درمان بیماران می پردازد.
خیرین در کنار پروژه های درمانی
یکی دیگراز مطالبات حوزه‌ درمانی، پروژه درمان‌ بستر شهر دژکرد بود که ۱۷ سال از کلنگ زنی این طرح گذشته و همچنان چشم انتظار رفع مشکلات موجود است.مسلم صالحی در این خصوص اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان در مرکز درمان بستر دژکرد هزینه شده و این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نماینده مردم شهرستان اقلید افزود: در حال حاضر عمده مشکلات این مرکز در محوطه سازی، راه دسترسی و تداخل با پروژه آبفا بوده که با توجه به توافقات قبلی و به همت خیرین و شهرداری دژکرد به زودی مشکلات محوطه و راه دسترسی رفع و شاهد بهره برداری این طرح خواهیم بود.
۲۱۳ واحد مسکن ملی در مراحل پایانی کار
با اجرای طرح نهضت ملی مسکن افراد زیادی به این طرح چشم امید داشته اند و در سال ابتدایی اجرای این طرح شاهد پیشرفت های خوبی در سطح شهرستان بودیم؛ به طوری که نام اقلید در بین برترین های استان به چشم می خورد اما اکنون در تامین زمین و زیرساخت ها دچار چالش شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی اقلید در خصوص این پروژه عنوان کرد: عملیات اجرایی ۱۶۰۰ واحد در اقلید در حال انجام است و از این بین ۲۱۳ واحد در مراحل پایانی ساخت قراردارد.
وی در رابطه با چالش های این طرح نیز گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان اقلید متاسفانه تعدد سایت های در نظر گرفته شده سبب کندی کار شده؛ به طوریکه در شهر اقلید ۹ سایت مختلف برای پروژه نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است و در بحث خدمات رسانی و زیرساخت ها مشکلات مختلفی وجود دارد.
رئیسیان در خصوص فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز بیان کرد: با همکاری خوب اداره توزیع برق شهرستان طی یک هفته ۳۰۰۰ متر شبکه موقت برق برای طرح های ملی مسکن اجرا شد که قسمت بزرگی از چالش های این طرح را جبران کرد.
وی در پایان اظهارداشت: با اعلام شرکت توزیع برق شهرستان اقلید ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد شبکه برق طرح های مسکن ملی جذب شده و پیش بینی می شود طی دوماه آینده این مهم اجرا گردد.
انتهای پیام/