×
×

همایش تجلیل از دانش‌آموزان موفق شهرستان اقلید

  • کد نوشته: 1020
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • 165 بازدید
  • ۰
  • همایش تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و موفق شهرستان اقلید، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، در سالن اجتماعات امام رضا(ع) برگزار شد.
    همایش تجلیل از دانش‌آموزان موفق شهرستان اقلید
  • در این مراسم که به منظور تقدیر از ۱۶۳ دانش‌آموز نخبه و ممتاز شهرستان اقلید در آزمون‌های سراسری برگزار گردید، روح‌اله مرادی، فرماندار شهرستان اقلید، با اشاره به اهمیت تلاش و پشتکار در دستیابی به موفقیت، اظهار داشت: هر فردی که در جامعه تأثیرگذار است، شایسته عنوان نخبگی است. وظیفه ماست که در هر مسیری که گام برمی‌داریم، تمام توان و تخصص خود را به کار گیریم تا به بهترین نتایج دست یابیم.

    فرماندار اقلید در جمع دانش‌آموزان برجسته شهرستان، با تأکید بر اهمیت علم و دانش در مقابله با دسیسه‌های دشمنان، بیان کرد: دشمنان امروز ایران اسلامی، هدفی جز جلوگیری از پیشرفت و تعالی کشورمان ندارند. پیشرفتی که با تلاش و کوشش شما دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و صنعتی رقم می‌خورد، محکم‌ترین سد در برابر این توطئه‌هاست.

    مرادی در ادامه، از زحمات بی‌دریغ جامعه فرهنگی و آموزشی شهرستان اقلید قدردانی کرد و گفت: معلمان و دبیران گرانقدر، شما چراغ راه هدایت نسل آینده هستید. تلاش‌های شبانه‌روزی شما در انتقال علم و دانش، پرورش استعدادها و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان، ثمرات ارزشمندی چون همین موفقیت‌های درخشان علمی را به بار می‌آورد. این موفقیت‌ها تنها نتیجه تلاش دانش‌آموزان نیست، بلکه حاصل تعهد، تخصص شما فرهنگیان عزیز به تعلیم و تربیت است.

    درپایان این همایش از تلاش دبیران وکادر اجرایی مدارس وتعداد ۱۰۰ دانشجوی جدیدالورود پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و رشته های پزشکی،پیراپزشکی،مهندسی،علوم انسانی،مهندسی و فنی وحرفه ای و ۶۳ دانش آموز حائز معدل های برتردبیرستان های دوره دوم تجلیل شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *