لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › دو قطبی شدن جامعه، وحدت ملی را تهدید می کند

۲۳شهریور,۱۴۰۳ | ۴:۰۵ ب.ظ

2993

44

بدون دیدگاه

دو قطبی شدن جامعه، وحدت ملی را تهدید می کند

امام جمعه شهرستان اقلید: مواجهه با دو قطبی های جامعه نیازمند شناخت مهارت هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:جامعه ما به دو نوع وحدت اسلامی نیاز دارد؛ یکی وحدت بین المللی و ناظر به امت اسلام در سرتاسر جهان و دوم وحدت ملی و ناظر به آحاد ملت در کشور ایران است.

وی با اشاره به ابعاد وحدت ملی اظهارداشت: وحدت مردم با مردم،وحدت مردم با مسؤولان و وحدت مسئولین با مسئولین سه بعد وحدت ملی است و آنچه این وحدت ها را تهدید می کند دو قطبی هاست که منجر به تفرقه در کشور می شود.

امام جمعه شهرستان اقلید افزود: مقابله با پدیده دو قطبی ها نیازمند این مهارت است که اختلافات و دو قطبی هارا به رسمیت بشناسیم؛ با حساسیت و هوشمندی آنها را رصد کنیم و با دوقطبی، ایجابی مواجهه مواجهه کنیم.

مجید گشول دره سیبی با بیان وجود یک دو قطبی در ایران اسلامی گفت: دو قطبی انقلاب و استکبار در ایران اسلامی وجود دارد و بازمانده های دوران استکبار با این انقلاب بد هستند اما قاطعیت جامعه کثیر انقلابی ایران با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف فرهنگی و سیاسی علاقه خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

لزوم ارتقا پزشکان متخصص در شهرستان

حجت الاسلام گشول دره سیبی در بخش دیگری از خطبه های خود به درخواست های مردم پرداخت و عنوان کرد: با توجه به جمعیت شهرستان باید ظرفیت پزشکان متخصص مطابق نیازمندی مردم افزایش یابد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان برای مراجعه به پزشک متخصص گاهی ماه ها منتظر نوبت دهی هستند و به شهر ها و بعضا استان های همجوار یا مرکز استان مسافرت می کنند.
پس لازم است مسئولان استان و مدیران شهرستان زمینه حضور متخصصان دیگر از جمله چشم پزشک را افزایش دهند تا تقاضا و عرضه، تناسب و توازن یابد.

امام جمعه شهرستان اقلید با بیان یکی دیگر از مطالبات مردمی در خصوص مشکل آب آشامیدنی گفت: مشکل تأمین آب روستاهای نظام آباد و حسین آباد و روستاهای اطراف با حفر چاه جدید، لوله گذاری و تأمين اعتبار حل خواهد شد ولی مهم سرعت بخشیدن به این مسئله و خواسته مهم مردم است.

حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی ادامه داد: در خصوص آب رسانی این روستاها مردم محلی هم پای کار بوده اند و خودیاری و همکاری خوبی داشته اند و حال باید منتظر اقدام مسئولان در عمل باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اقلید در پایان به اقدامات خوب شهرداری اقلید پرداخت و بیان کرد: شهرداری اقلید در نیمه نخست سال فعالیت های مهمی را داشته‌؛ آسفالت بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری، دیوار چینی رودخانه شهری به طول ۵۰۰ متر ، احداث بلوار آزادگان و میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) و افزایش فضای سبز با کاشت ۴۰۰۰ درخت و ۵۰۰۰ مترمربع چمن از اقدامات مهم شهرداری در سطح شهرستان بوده است.

هم چنین وی بهسازی معابر ۷۰ روستا به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان را از خدمات دولت در شهرستان شمرد.

انتهای پیام/