لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › پروژه ای که پس از سالها بالاخره تامین اعتبار شد

۲۳شهریور,۱۴۰۳ | ۴:۲۱ ب.ظ

3001

46

بدون دیدگاه

پروژه ای که پس از سالها بالاخره تامین اعتبار شد

طرح خانه معلم که از ۱۷ سال پیش احداث آن شروع شده سالهاست چشم انتظار بودجه بوده تا ۱۵ درصد باقی مانده تکمیل شود.

به گزارش اخنصاصی صبح اقلید، پروژه باشگاه فرهنگیان اقلید با هدف خدمات رسانی به فرهنگیان استان فارس و دیگر استان ها سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع احداث شد.

این طرح ظرفیت خوبی برای شهرستان اقلید خواهد بود که هرساله میزبان فرهنگیان نقاط مختلف استان جهت برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی و همایش ها خواهد بود.

طی یک دهه اخیر پروژه باشگاه فرهنگیان یا همان خانه معلم اقلید پیشرفت چندانی نداشته و بیشتر شاهد بازدید وزرا، استانداران و مدیران ارشد بوده که هیچ نتیجه ای در بر نداشت؛ اما در دور دوم سفر هیئت دولت سیزدهم به استان و حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اقلید؛ تامین اعتبار مورد نیاز پروژه مصوب گردید.

فتح الله درویشی رئیس آموزش و پرورش اقلید در خصوص تکمیل ۱۵ درصد باقی مانده این طرح گفت: این پروژه از گذشته دارای ردیف بودجه نبوده و ۸ سال در حالت راکد قرار داشت که با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستانی ۳۵ میلیارد تومان برای سه سال تامین اعتبار شد.

وی در ادامه افزود: در سال اول ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافت که طرف یکماه آینده این طرح تجهیز کارگاه شده و عملیات های اجرایی انجام می شود.

درویشی در پایان اظهارداشت: این طرح دارای دو سالن بزرگ همایش ها، ۱۸ سوئیت ویژه،آشپزخانه و سالن الحاقی اجتماعات است.

 

 

انتهای پیام/
برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=3001