لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › سیدی که نماد مقاومت بود

۷مهر,۱۴۰۳ | ۱۱:۲۵ ق.ظ

3082

31

بدون دیدگاه

سیدی که نماد مقاومت بود

معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در بسيج وزارتخانه ها و ادارات در یادداشتی به ایستادگی، مقاومت و صلابت سید حسن نصرالله پرداخت و نوشت:در دل شب‌های تیره و ظلمانی که جهان اسلام زیر سایه سنگین دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام قرار داشت، مردی از دیار مقاومت با چهره‌ای مصمم و اراده‌ای پولادین، ایستاد و به همه‌ی جهان نشان داد که هیچ قدرتی نمی‌تواند صدای حق‌طلبانه‌ی مسلمانان را خاموش کند.

به گزارش صبح اقلید، امروز،معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در بسيج وزارتخانه ها و ادارات در یادداشتی نوشت: با قلبی اندوهناک و چشمی اشکبار، خبر شهادت مردی را می‌شنویم که نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم بود: سید حسن نصرالله، رهبر عزیز و جاودانه حزب‌الله.اولین بهار تابستان ١٣۶٨ درسفری که به لبنان داشتم، با حجت الاسلام سید حسن نصرالله آشناشدم آن موقع در مسجد امام علی (علیه السلام) و بعلبک، نمازجماعت و نماز جمعه را اقامه می‌کرد که بعد از آن عضو شورای مرکزی حزب الله شد وبعضی از شب‌ها در مقر امام مهدی (عج)، جلسات توجیهی اوضاع واحوال تاریخی و مسائل سیاسی لبنان توسط وی برگزار می‌شد.ازهمان ایام، صداقت وحلاوت سخنان ارزشی او در کامم نشست و به دلیل خلق و خوی و شبهات چهره، بچه‌های ایرانی و لبنانی او را خامنه‌ای کوچک یاد میکردند، از همان ايام مواضع ارزشی او زبانزد همه بود.او همواره با صلابت و صداقت، در برابر تمامی توطئه‌ها و حملات نظامی و روانی ایستادگی میکرد. صدای رسای او در سخنرانی‌های پرشور و قاطعش، همچون شمشیری برنده بود که دل‌های دشمنان اسلام را می‌شکافت. او با لبخند ساده‌اش، امید را در دل‌های مستضعفین زنده نگه می‌داشت و نشان می‌داد که هیچ نیرویی نمی‌تواند صدای حق و عدالت را خاموش کند.
خدایا، روح این مرد بزرگ را با امام حسین (ع) محشور بگردان و به ما و همه مجاهدان اسلام توفیق ده که در مسیر او ثابت قدم و از پرچم دین ولایت امت اسلامی پاسداری کنیم و در دفاع همه جانبه از مردم مظلوم مسلمان، به یاری و دفاع در برابر دشمنان خدا از هیج کوششی دریغ ننموده و تا از بین بردن و نابودی این جرثومه فساد و سگ هار رژيم صهيونيستي به قیام واجب برخیزیم و از دو راه پیروزی با عزت و شهادت در راه خدا به یکی نائل شویم. آمین…
انتهای پیام/