رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور: جهاد در بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دژکرد، تبیین خدمت‌رسانی به هموطنان است

 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور امروز از بیمارستان صحرایی حضرت امام علی (ع) در شهر دژکرد بازدید کرد و از زحمات برپاکنندگان این محیط و کارمندان شاغل در آن قدردانی نمود.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور: جهاد در بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دژکرد، تبیین خدمت‌رسانی به هموطنان است

به گزارش پایگاه  خبری  تحلیلی صبح اقلید، محمدحسین زارع‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی حضرت امام علی (ع) شهر دژکرد،  گفت: امروز شاهد ایثار و جهاد نیروهایی از بهداشت و درمان استان فارس هستیم که خالصانه، مومنانه و بی منت، به همنوعان خود خدمات ارائه می دهند.

 

زارع‌زاده با بیان اینکه هماهنگی و همکاری مطلوبی بین دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس وجود دارد، افزود: در بازدید از بیمارستان صحرایی حضرت امام علی(ع) شهر دژکرد، شاهد امکانات مطلوبی برای ارائه خدمات سلامت مانند اتاق عمل و آزمایشگاه بودیم و جهاد در این بیمارستان صحرایی، تبیین مناسبی برای ارایه خدمات به هموطنان است.

 

او دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس را از مجموعه های فعال در زمینه های مختلف ارائه خدمات سلامت برشمرد که جزو استان های سرآمد در کشور به شمار می روند.

 

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اظهار کرد: در روزهای اخیر، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در اجرای طرح «نفس» نیز از استان های برتر کشور شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

این بیمارستان صحرایی که به مدت سه روز در دژکرد از توابع شهرستان اقلید برپاست، صبح امروز نیز مورد بازدید سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *