انعقاد قرارداد شرکت ملی گاز با سازمان هواشناسی جهت بازنگری اقلیم های فعلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، اصلاح نرخ گازبها بخش خانگی با توجه به سرمای هوا در شهرستان اقلید یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان بوده و هست.

رئیس شرکت گاز اقلید درمورد تعرفه بخش خانگی گاز در دوره سرد سال، با بیان اینکه نرخ گازبها در سراسر کشور بر اساس نرخ مصوب هیأت وزیران محاسبه می شود، اظهار داشت: براین اساس، تعرفه گازبها خانگی به دو دوره سرد و گرم تقسیم می شود که دوره سرد از۱۶آبان ماه شروع و تاپایان فروردین سال بعد ادامه دارد.

حیدری با یادآوری اینکه تعرفه گازبها خانگی در دوره سرد بر اساس دامنه مصرف و اقلیمی که هر شهرستان در آن قرار گرفته، محاسبه می‌شود، تصریح کرد: در این تقسیم‌بندی، ایران دارای پنج اقلیم است که شرکت گاز استان فارس و شهرستان اقلید در این امر هیچ نقشی ندارد بلکه طبق داده های ۱۰ ساله هواشناسی، اقلیم هر منطقه مشخص می شود.

وی به پیگیریهای انجام شده توسط نمایندگان مجلس به ویژه نماینده شهرستان اقلیداشاره کردواز انعقاد قرارداد شرکت ملی گاز با سازمان هواشناسی جهت بازنگری اقلیم های فعلی خبر داد.

حیدری در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر شهرستان اقلید در اقلیم دو قرار داردو باتوجه به اینکه نرخ گازبها بصورت پلکانی می‌باشد، خواهشمند است کلیه مشترکین عزیز با استفاده بهینه گاز و صرفه‌جویی در مصرف، علاوه بر یاری رساندن شرکت ملی گاز،درپایداری گاز در سراسر ایران و کمک به اقتصاد خانواده خود همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *