تفکر بسیجی فراتر از زمان، مکان و جغرافیا است

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، در هرجا روحیه و تفکر بسیجی بیاید نوید عبور از موانع و پیشرفت و رشد و تعالی و پویایی و سرافرازی و خدمت بی‌منت می‌دهد.
 بسیج یک تفکر غنی مبتنی بر آموزه‌های اسلام و اندیشه‌های امامین انقلاب، علاوه بر حضور خالصانه و همدلانه در عرصه‌های متعدد خدمت به مردم، الهام‌بخش نهضت‌های مقاومت و الگویی برای مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار در صحنه‌های پرخطر و نقاط مختلف جهان شده که همچون روحی واحد در جسم انسان‌های آزاده و حق‌مدار، ندای استقامت و مبارزه با ظلم و جور را طنین انداخته است.
در همین راستا حجت‌الاسلام گشول دره سیبی امام‌جمعه شهرستان اقلید در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به تفکر بسیجی افزود: همه پیشرفت‌های موشکی، صنعتی، نظامی، تولیدی، کشاورزی فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در پرتو روحیه بسیجی و در سایه‌سار فرهنگ جهادی است. هرجا پیشرفت خیره‌کننده‌ای بوده است مدیون تفکر بسیجی است.
وی بیان کرد: هرکجا بوی فرهنگ جهادی و بسیجی و خدمت به محرومان و فقرزدایی به مشام می‌رسد، امید و نشاط در دل مردم و محرومان و مستضعفان افزایش می‌یابد. هرجا فرهنگ و مکتب بسیج هست، برکات و خدمات و ثمرات بسیج به ظهور می‌رسد و از یک سو دشمن ناامید و دلسرد می‌شود و از سویی دیگر روح امید به جامعه تزریق می‌شود.
امام‌جمعه شهرستان اقلید در ادامه گفت: تفکر بسیجی چون فراتر از ساختار اداری و نظامی است و بسیار نیرومندتر، گره‌گشای همه امور و مایه برون‌رفت از بحران و دشواری‌هاست. تفکر بسیجی فراتر از زمان، مکان و جغرافیا است. تفکر بسیجی توده‌ای از مردم را به صحنه می‌آورد و با ورود مردم در هر عرصه، قدرت خدا تجلی می‌یابد و کارهای نشدنی به‌صورت معجزه‌آسا امکان‌پذیر می‌شود.
حجت‌الاسلام گشول دره سیبی افزود: چون بسیج محدود به یک بعد و موضوع خاص نیست در همه عرصه‌ها مشکل‌گشاست بسیج لشکر مخلص خداست که در همه عرصه‌های امنیتی، مایه شکست دشمن است و در عرصه اجتماعی امیدآفرین است همچنین در فضای مجازی با خدمات و گره‌گشایی‌های خود روح‌افزاست و در جنگ سایبری خط‌شکن و نوآور است؛ بنابراین بسیج در همه ساحت‌های جنگ ترکیبی پشتیبان مردم و سد محکمی در برابر دشمنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *