انتخابات، مظهر قوت ملی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، حجت‌الاسلام گشول دره سیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته اقلید با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق رهنمود های رهبر حکیم انقلاب، باید چهار راهبرد مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت مورد توجه همگان باشد.

امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه افزود: انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی قابل مقایسه نیست.

گسترش دانش، نهضتی با دستاورد های بزرگ

مجید گشول دره سیبی با اشاره شکوفایی نهضت سواد آموزی و تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم گفت: یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی جریان سازی تعلیم و تربیت در میان عموم مردم بوده که این دستاورد در راستای احيا یک سنت بزرگ اسلام، یعنی ضرورت علم آموزی از سوی مسلمین بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: با فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی، اهمیت آن ابعاد مختلفی داشته که یکی از مهم ترین آنها، حضور و مشارکت جدی مردم در حل مشکلات و معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

ضرورت رعایت قانون و مقررات در جامعه

امام جمعه شهرستان اقلید در پایان خطبه های این هفته اظهار داشت: هم مردم و هم مسوولان در ساخت و سازها، فعالیت های واحد های تولیدی و صنعتی و کاربری صحیح، نظارت و اشراف کامل را داشته باشند و از قانون تخطی نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *