کلنگ زنی و افتتاح 42 پروژه در اقلید

 

به گزارش صبح اقلید،در ایام الله دهه فجر و با حضور فرخ زاده، 10 مسکن مددجویی با اعتبار 5 میلیارد تومان و همچنین 20 واحد مسکن ملی به بهره برداری رسید.

در ادامه سفر فرخ زاده به شهرستان اقلید، شبکه برق 26 کیلومتر فشار متوسط در منطقه سیربانو با اعتبار 220 میلیارد تومان افتتاح شد.

آزرم،معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حاشیه این برنامه در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت: هدف ما از اجرای این پروژه،تامین برق پایدار مشترکین فعلی می باشد و انتظار می رود در حوزه کشاورزی بیش از 150 انشعاب در اختیار مشترکین قرار گیرد.

در حوزه ورزش نیز از 3 چمن مصنوعی روستا های شهرآشوب،سه قلات و خنجشت و همچنین سالن ورزشی سده بهره برداری شد.

منصوری،فرماندار شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت دهه فجر و با اشاره به پیشرفت پروژه های ورزشی گفت: تا قبل از سال 1400 ما در شهرستان اقلید 6 چمن مصنوعی داشتیم که طی 2 سال اخیر تعداد 8 چمن مصنوعی دیگر به بهره برداری رسید و 5 چمن مصنوعی دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

در ادامه فرخ زاده،معاون گردشگری استاندار فارس در مصاحبه با فارس عنوان کرد: شاهد افتتاح و کلنگ زنی 42 پروژه در سطح شهرستان اقلید بودیم که سر جمع با اعتبار 582 میلیارد تومانی به مردم شهرستان اقلید تقدیم شد.

بهره برداری از پارک بانوان اقلید،آسفالت معابر روستایی به ارزش30 میلیارد تومان،افتتاح شبکه آبرسانی شهرک میرو عبدالهی،افتتاح ساختمان اداره گاز و آتش نشانی در بخش سده و همچنین آموزشکاه 6 کلاسه فردوسی شهرک امام رضا(ع) از دیگر طرح هایی بود که با حضور معاون استاندار فارس به بهره برداری رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *