به کسی رای دهید که از جنس مردم و از محرومین باشد

متن انصراف از نامزدی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
اینجانب سیدمحمدحسین موحد (کد نامزدی ۵۲)
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
ضمن تقدیر و سپاس از همه خویشاوندان و دوستان و عزیزانی از اقشار مختلف که به بنده لطف و مرحمت داشتند و مرا لایق خدمتگزاری خود می‌دانستند با کسب اجازه از همگان بویژه نخبگان عزیز ترجیح می‌دهم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به جهت گردش نخبگانی در حکمرانی جامعه اسلامی،
از نیروهای جوان و انقلابی در کنار افراد مجرب، متعهد و مردمی در قوه مقننه استفاده شود
و با توجه به وجود کثرت نامزدهای انتخاباتِ این دوره مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخاباتی شهرستان اقلید
برای جلوگیری از انحراف اذهان عمومی و تشتت آراء و هدر رفت حتی یک رأی و با توجه به اینکه حتماً و قطعاً در انتخابات این دور از مجلس شورای اسلامی، علاوه بر شرکت حد‌اکثری مردم عزیزمان در انتخابات ؛ انتخاب باید بر پایه شناخت واقعی و درست مردم از نامزدها باشد و با شرایط فعلی این امر برای اکثر آحاد مردم مقدور نمی‌باشد و از طرفی متأسفانه در شبکه‌های مجازی و پوسترهای تبلیغاتی انتخابات صرفا مردم چهره افراد را می‌بینند و از اندیشه و افکار، عملکرد و توانمندی افراد غافل می‌مانند.
لذا تصمیم گرفتم در فرصت باقیمانده بدون انجام هیچ هزینه تبلیغاتی انصراف خود را از نامزدی مجلس شورای اسلامی این حوزه اعلام کنم.
این اقدام خدا پسندانه را با تاسی از کلام گهر بار حضرت علی ع که در خطبه ۱۷۳ فرمودند:
أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّ أَحَقَّ النَّاسِ بِهَذَا الْأَمْرِ أَقْوَاهُمْ عَلَيْهِ وَ أَعْلَمُهُمْ بِأَمْرِ اللَّهِ فِيهِ .
ای مردم! سزاوارترين اشخاص به خلافت( مسئولیت)، آن کسی است که در تحقّق حکومت نيرومندتر، و در آگاهی از فرمان خدا داناتر باشد،
لذا با هدف جلب آراء مردم شریف شهرستان اقلید معروف به شهر امام زمان عج برای انتخاب فرد متعهد، انقلابی، توانمند، ولایی، مؤمن، شجاع، کارآمد، دارای روحیه جهادی، مصمم و دغدغه‌مند برای بهبود اوضاع جامعه علی‌الخصوص بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم انجام دادم
برای تحقق ویژگی‌هایی را که حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در خصوص انتخاب اصلح به کرات رهنمون فرموده‌اند و همچنین امام خمینی ره ” فرمودند: ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺃﯼ ﺑﺪﻫﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺷﺨﺺ ﻏﺎﻟﺒﺎً ﺍﺯ ﻗﺸﺮ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻭ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ”
و بنا به دلائل متعدد دیگر از ادامه فعالیت در عرصه انتخابات و رقابت انصراف دادم .
شایسته است نامزدهای محترمی که احتمال موفقیت خود را در این رقابت‌ مهم و سرنوشت‌ساز ناچیز می‌دانند به قصد ایجاد وحدت و همگرایی و هم‌افزایی بیشتر بین جریان‌های انقلابی و ولایتمدار که دارای برنامه منسجم‌تر می‌باشند، با رعایت تقوای الهی و به دور از هوا و هوس و هدر رفت آراء و پرهیز از بد اخلاقی‌های تبلیغاتی و تخریب یکدیگر در فرصت باقی‌مانده انصراف خود را اعلام نمایند تا ضمن ایجاد وحدت و انتخاب نماینده‌ای کار‌آمد و لایق و خدمتگزار واقعی و اصلح، مانع اصلی سردرگمی مردم عزیزمان در انتخاب اصلح نشوند.
اینجانب به مردم شریف و با بصیرت و همیشه در صحنه اقلید و سرحدات چهاردانگه پیشنهاد می‌نمایم برای انجام بهترین و شایسته‌ترین انتخاب، حتماً با افراد آگاه و مطلع مشورت نمایند.
بنده فعلا در این مقال از ذکر نام فرد مورد وثوق خود معذور می‌باشم ولی در وقت قانونی تبلیغاتی به یاری خدا به طرق مختلف من جمله در ایتا برای انتخاب اصلح راهنمای شما خواهم بود. و حمایت خود را از شخص مورد نظر اعلام خواهم کرد.
در پایان لازم می‌دانم ﺍﺯ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ، ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻧﻈﺎﺭﺕ ‏(ﻣﺮﮐﺰﯼ ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ‏) ، ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ، ﻣﺮﺍﺟﻊ ﭼﻬﺎﺭﮔﺎﻧﻪ ‏( ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮﯼ، ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ، ﺛﺒﺖ ﺍﺣﻮﺍﻝ ‏) ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﺳﺖ ﺍﻧﺪﺭﮐﺎﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ که مرا مورد تائید ولطف و عنایت خود قرار دادند سپاسگزاری و تشکر کنم.
همیشه ﺯﻧﺪﻩ و سر افراز باد ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ،
زنده و جاویدان باد یاد و نام و خاطره شهیدانمان
ﺁﺑﺎﺩ ﻭ ﭘﺮ ﺭﻭﻧﻖ و شاد و سرافراز ﺑﺎﺩ شهرستان ولایتمدار اقلید.
به امید برگزاری انتخاباتی پرشور و انقلابی و خدا پسندانه و دشمن مایوس کن و انتخابی اصلح ان‌شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید محمد حسین موحد
۲۵ بهمن ماه سال۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *