لیست شورای متخصصین انقلابی (شما) در فارس اعلام شد

در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، شورای متخصصین انقلابی (شما) اطلاعیه‌ای همراه با لیست مدنظر خود در سطح استان فارس منتشر شد.
در این اطلاعیه آمده است:
با استعانت از خداوند متعال و نظر به اهمیت موضوع انتخابات پیش رو و تاکید مقام معظم رهبری برای حضور فعالانه و موثر در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم ضمن عرض احترام و تشکر از تمامی نامزدهای محترم این دور در سطح استان که اعتبار خود را بدین منظور گذاشته و با به میدان آمدن رسالت خویش را انجام داده‌اند؛ با بررسی کلی و اخذ نظر و مشورت از اشخاص امین در سطح استان شورای متخصصین انقلابی (شما) با شعار «تخصص، تعهد، کارآمدی» نفرات منتخب خود را اعلام می‌نماید.
شایان ذکر است در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان نیز با حمایت کلی از لیست جامعه مدرسین و جامعه اساتید و اولویت انتخاب حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و حضرت آیت‌الله کلانتری مشارکت حداکثری خواهیم داشت.
بدیهی است این شورا ضمن احترام به نظر کلیه احزاب و گروه‌ها و لیست‌های موازی و نامزدهای مستقل و آرزوی موفقیت و توفیق برای تمام عزیزان و تاکید به رعایت اخلاق سیاسی در فضای رقابتی سالم، از تمام مردم شریف استان فارس تقاضای شرکت فعال و حضور پر شور در انتخابات پیش روی ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.
در لیست شما برای حوزه انتخابیه اقلید نام حمیدرضا گرامی دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *