فرهنگیان کوهنورد فارس و ۷ استان همجوار،در مسیر قله بل

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله «بل» در شهرستان اقلید صعود خواهند کرد.

 

به گزارش صبح اقلید، سیدکاظم حسینی اظهار کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت شهدای معلم استان و در راستای توسعه ورزش فرهنگیان، برنامه بزرگ کوهنوردی فرهنگیان جنوب کشور با صعود ۵۰۰ نفر فرهنگی از ۸ استان کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله «بل» بزرگترین قله استان فارس، در شهرستان اقلید برگزار می شود.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در این برنامه ورزشی بزرگ، معلمان کوهنورد آقا و خانم از استان های؛ اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.

 

حسینی، خاطرنشان کرد: نیمی از کوهنوردان از استان فارس خواهند بود و بر اساس سهمیه تعیین شده از هر یک از شهرستان ها و مناطق استان، ۴ کوهنورد به این برنامه اعزام خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: این برنامه روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۶ صبح با صعود به قله «بل» آغاز و پیش بینی می شود معلمان شرکت کننده در این صعود مسیر ۳ ساعته را تا رسیدن به قله، پیمایش کنند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده و تشکیل کمیته های مختلف، ادامه داد: پذیرش کوهنوردان استان های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در اقلید اغاز و آیین افتتاحیه و هماهنگی این صعود نیز بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *