تصمیم گیری در خصوص چند رویداد کشوری و استانی به میزبانی اقلید

در جلسه شورای آموزش وپرورش اقلید که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، تصمیمات مهم و ضروری در خصوص چند رویداد کشوری و استانی در اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان اقلید گذفته شد.

به گزارش صبح اقلید و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرپرش اقلید، در این جلسه در خصوص برگزاری مسابقات استانی قرآن، آزمون استخدامی و همایش کشوری صعود ۴٠٠ کوهنورد فرهنگی از ۸ استان کشور به قله بل شهرستان اقلید، امتحانات نهایی و تعیین تکلیف املاک تجاری آموزش وپرورش اقلید تصمیمات مهم و ضروری گرفته شد.
درویشی مدیر آموزش وپرورش اقلید در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش از پیگیری مصوبات جلسه قبل، به بررسی دستورات جلسه از جمله میزبانی اقلید در مسابقات استانی قرآن، برگزاری آزمون استخدامی، هفته گرامیداشت مقام معلم و همایش صعود به قله بل شهرستان اقلید با حضور ۴٠٠ کوهنورد فرهنگی از ۸ استان کشور در اردیبهشت ماه جاری پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام گشول امام جمعه اقلید گفت: توصیه بنده این است که در مراسمات بزرگداشت مقام معلم از دانش آموزان نخبه و هنرمند استفاده شود که باعث امید و انگیزه خانواده بزرگ فرهنگیان می شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات استانی قرآن، آزمون استخدامی و همایش کوهنوردی نیاز به هماهنگی و همکاری همه نهادها در شهرستان دارد چرا که نشان دهنده فرهنگ و ظرفیت های شهرستان می باشد.
شهرام منصوری فرماندار اقلید و رئیس شورای آموزش وپرورش اقلید نیز در سخنانی حماسه بزرگ واکنش به حمله رژیم کودکش صهیونیست را تبریک گفت و پیرو مصوبات جلسه قبل، ادارات و نهادهای شهرستان را ملزم به همکاری با آموزش وپرورش در برنامه های پیش رو در اردیبهشت ماه جاری دانست.
فرماندار اقلید در مورد ساختمان ها و املاک تجاری آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: همه ما موظف به حفظ اموال بیت المال هستیم و این مهم نیاز ویژه به بررسی و تعیین تکلیف دارد.
گفتنی است؛ در این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده جهت برگزاری مسابقات استانی قرآن و همایش کوهنوردی ارائه نمود.
درپایان همفکری و تبادل نظر پیرامون اجرای هرچه بهتر دستورات جلسه انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *