بهره برداری از طرح‌های آبرسانی در سه شهرستان فارس

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین به طول چهار کیلومتر و با مشارکت گروه‌های جهادی اجرا شده است و تمام مشترکان این روستا از مزایای آن بهره‌مندخواهند شد.
بوستانی، درخصوص اجرای طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستا‌های فیروزآباد، کاکلی و رییسی یحیی در شهرستان لامرد هم گفت: این شبکه آبرسانی به طول هشت کیلومتر و با هزینه بیش از هشت میلیارد ریال اصلاح شده است.
وی افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستا‌های میر حسنی، چاه شور علیا، چاه شور سفلی و پاتخته شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال نیز در این منطقه آغاز شد.
بوستانی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، بیش از ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همچنین گفت: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستای آسپاس و ۲ مخزن ذخیره آب در شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با صرف هزینه‌ای بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
بوستانی افزود: یک مخزن هوایی فلزی با ظرفیت ۵۰ متر مکعب و یک مخزن ذخیره آب بتنی با گنجایش ۵۰۰ متر مکعب به بهره‌برداری رسید که بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *