تأکید بر تأثیر هنر و رویکرد هنرمندان در تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی

فاطمه سادات رسولی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه از اقلید، از جایگاه و اهمیت هنر و تأثیر آن در عرصه های مختلف و زمان های متفاوت طول تاریخ سخن گفت و اظهار داشت: زبان هنر یکی از مؤثرترین راه ها در راستای تبیین و نهادینه کردن ارزش ها است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ارج نهاد و با اشاره به رشادت، دلیری، همت، صداقت، ایثار، فداکاری، مهربانی، ولایت مداری، درایت و صلابت این شهید بزرگوار، عنوان کرد: بزرگ ترین هنر شهید سلیمانی این بود که در اوج تعهد و پایبندی به ولایت و ارزش ها و آرمان های اسلام، انقلاب و نظام، نگاهی فراگیر داشته و همه را مجذوب خود و مکتبش کرد.

رسولی مکتب شهید سلیمانی را کامل و بی نقص خواند و از رویکرد، تلاش و تعهد هنرمندان در راستای اهداف این مکتب و ادامه راه حاج قاسم سخن گفت و تصریح کرد: هنرمندان شهرستان اقلید همواره می کوشند با اجرای برنامه های متعدد هنری به ویژه در ایام سالگرد این شهید، گامی برای تبیین و معرفی هرچه بیشتر مکتب شهید سلیمانی بردارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، از ویژه برنامه های فرهنگی هنری برنامه ریزی شده در ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری ویژه برنامه شعرخوانی شاعران شهرستان در وصف سردار دل ها و اجرای پرفورمنس از شاخص ترین این برنامه هاست.

رسولی در پایان سخنان خود تأکید کرد: هنرمندان شهرستان اقلید علاوه بر تلاش برای شناختن هرچه بهتر مکتب شهید سلیمانی و ادامه راهش، می کوشند تا با زبان هنر این مکتب والا و ارزشمند را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *