برگزاري صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

 

برگزاري صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

این برنامه با حضور مردم، بسیجیان، نیروی های نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری شهرستان اقلید در میدان صبحگاه سپاه مقاومت ناحیه اقلید برگزار شد.

سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید در این مراسم گفت :سوم خرداد یادآور تمامی شهدا و ایثارگرانی است که در برابر ظلم ایستادگی کردند.
امروز عزت و استقلالی و سربلندی و امنیتی که در نظام شاهد هستیم ،مدیون خون پاک شهدایی است که از زمان انقلاب تا کنون ما تقدیم کردیم.
استکبار و دشمنی با ایران و ایرانی تمام شدنی نیست و دشمنی اکنون بر سر مرز های جغرافیایی نیست،بر سر مرزهای اعتقادات و باور های دینی ماست.

امام جمعه شهرستان اقلید افزود:پیروزی و نصرت همه و همه از جانب خدای متعال است ، ولایت پذیری مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس عاملی مهم برای پیروزی ایران در جنگ هشت ساله بود،عامل دیگر وحدت و یکپارچگی بود .
مردم و بسیج و نیروی های نظامی و همه اقشار مختلف جامعه در آن زمان دست به دست هم دادند و اجازه ندادند یک وجب از ایران جدا شود .

منصوری فرماندار اقلید در این مراسم عنوان کرد:
در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و با رهبری امام خمینی (ره)  همراه با اراده قلبی خود،به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *