بهسازی 3300 متر جاده بین مزارع در اقلید

 

🔹به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، ارسلان صالحی بیان کرد: این دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و 645 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خسارت سیل و مشارکت مردمی با سهم 15 درصدی انجام شده است.

🔹این مقام مسئول با بیان اینکه طرح بهسازی و مرمت این دو جاده بین مزارع شامل خاک‌ریزی، بستر کوبی و ریگلاژ بوده است، اضافه کرد: حجم عملیات خاکریزی اجرا شده بیش از دو هزار و 200 متر مکعب بوده است.

🔹به گفته وی؛ این عملیات موجب تسهیل و تسریع در رفت و آمد بیش از 600 نفر از بهره برداران دو هزار و 500 هکتار از اراضی مناطق مذکور شده است.

🔹صالحی با اذعان به اینکه مرمت و تکمیل جاده‌های بین مزارع شهرستان اقلید نیازمند تامین اعتبار است، ابراز کرد: مسیرهای دسترسی به اراضی کشاورزی به‌عنوان واحدهای تولید نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشاورزی ایفاء می‌کنند.

وی ارتقاء بازدهی و کاهش استهلاک ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در انتقال نهاده‌ها و حمل و نقل محصولات کشاورزی، دسترسی مناسب به بازار و کاهش هزینه‌های تولید و در نهایت افزایش بهره‌وری را از جمله مزایای بهسازی جاده‌های بین مزارع دانست.

➖➖➖➖➖➖➖➖

پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *