برگزاری اجلاسیه فصلی مجمع بسیج اقلید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، اجلاسیه فصلی مجمع بسیج شهرستان اقلیدجهت کمک به رفع مشکلات این شهرستان با حضور علیپور معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس  و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان از حضور مسئولان شهرستان و کارگروه‌های تخصصی بسیج و نخبگان و اساتید در جلسه مجمع بسیج شهرستان قدردانی کرد و نقش بسیج را تسهیلگری و مطالبه‌گری جهت حل مشکلات مردم بیان کرد.
علیپور با بیان ضرورت جهاد تبیین و صحبت با جوانان و نوجوانان گفت: دشمن برای نسل جوان برنامه‌ریزی کرده است که وظیفه همه ما روشنگری و بیان حقایق برای نسل نوجوان است.

حجت‌الاسلام گشول امام‌جمعه اقلید نیز ضمن بیان اهمیت تربیت و آموزش طرح این کارگروه در مورد جهاد تبیین در مدارس را ارائه کرد.

در ادامه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: هر جا به بسیج اعتماد کردیم بهترین نتیجه را گرفتیم .

شهرام منصوری با تقدیر از فرمانده سپاه شهرستان و تشکیل مجمع بسیج شهرستان در راستای پیگیری و محقق کردن مشکلات شهرستان گفت: کارگروه‌ها تخصصی بسیج اتاق فکری برای مدیران شهرستان است و بهترین ظرفیت است بتوانیم از نظرات نخبه فرهنگی بسیجی در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده نمائیم.

این جلسه با بیان اهمیت و چگونگی تشکیل مجمع عالی بسیج، توسط مهدی صالحی به‌عنوان رئیس مجمع شهرستان ادامه یافت.

سپس رئیس مجمع بسیج شهرستان به ارائه دستور کار مجمع و توضیحات برنامه‌ها و طرح‌های کارگروه‌های تخصصی پرداخت.

در کارگروه تخصصی «اقتصاد و زیر بنایی» جلوگیری از خام‌فروشی محصولات کشاورزی شهرستان، دعوت از سرمایه‌گذاران و ارائه پیشنهادها تشویقی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری، توسط زارعی در اجلاسیه طرح و مورد تأیید هیئت‌رئیسه قرار گرفت.

در کارگروه بهداشت و سلامت نوربخش طرح این کارگروه در موضوع غربالگری عمومی بیماری‌های غیرواگیردار را مطرح و توضیحاتی ارائه نمودند.

در پایان جلسه مجمع بسیجیان شهرستان با طرح‌های مصوب شده مجمع در حوزه‌های اقتصاد و زیربنایی و بهداشت و سلامت و آموزش و تربیت و با قرائت بیانیه‌ای با محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین و آمادگی نخبگان، فرهنگیان و عامه مردم شهرستان جهت همراهی جبهه مقاومت همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *