جهاد تبیین راه مقابله با امپراتوری دروغ دشمن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، امروزه استکبار جهانی با استفاده از قدرت رسانه‌ای در صدد تشویش اذهان جهانی به نفع خود و بر علیه ملت‌هایی که خواهان استقلال هستند عمل می‌کنند.
آمریکا با استفاده امپراتوری دروغ رسانه‌ای می‌خواهد تا میزان نفوذ خود در جهان را به‌مراتب بیشتر کند؛ زیرا بر این باور است که با سلطه‌گری جهان را تصاحب می‌کند و به ابرقدرت تبدیل خواهد شد.
بر همین اساس علی‌رضا خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید در گفتگو با خبرنگار این رسانه در پاسخ به سؤال چگونه به مقابله با امپراتوری دروغ بپردازیم؟ گفت: برای مقابله با امپراتوری دروغ توجه جدی به جهاد تبیین؛ روشنگری و بصیرت‌افزایی اتحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان که مخاطبین اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند باید در دستور کار همه نخبگان و خواص قرار گیرد.
خدایاری حضور آگاهانه مردم در بزنگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را نشان از محکوم‌کردن اغتشاشات و روشدن دست دشمن انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در بزنگاه‌های سیاسی فرهنگی در واقع پشتوانه حکومت و نظام اسلامی است و خط بطلانی بر خباثت بر اعمال اغتشاشگران و آنانی که امنیت مردم را نشانه گرفته‌اند است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی دنبال غلبه بر اذهان ملت ایران است تا با دروغ‌پردازی، روحیه ملت ایران را تضعیف کند، گفت: امروزه رسانه و فضای مجازی یکی از ابزار اصلی دشمن در جنگ ترکیبی برای تسلط بر ذهن و مغز مردم است تا با ترویج بی‌اعتمادی و ناامیدی بذر تفرقه را در بین مردم پراکنده کند و موجبات تضعیف روحیه مردم را فراهم کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اقلید در خصوص راهکار مقابله با دشمن در فضای مجازی بیان کرد:برای مقابله با دشمن در فضای غبارآلود مجازی باید به در افزایش سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش کرد و آشناکردن مردم پیرامون تکنیک‌های جنگ روانی و تحریف حقایق و روشنگری پیرامون دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند از راهکارهای مقابله با دشمن در این عرصه است.
وی در پایان گفت: تشریح و تبیین حقایق، تهیه و تولید محتوای بومی و پرورش راویان بصیر به‌منظور جهاد تبیین در اقشار مختلف برگزاری جلسات آگاه‌سازی و روشنگری از جمله راهکارهای مقابله با جنگ روایت‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *