دیدار نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، دکتر فرشید قاسمی در جلسه ای باحضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جای خوشحالی است که مردم اقلید فردی علمی و دانشگاهی را به عنوان نماینده خود روانه مجلس شورای اسلامی کردند.

وی افزود: مساعدت در خصوص تجهیز سالن های ورزشی، ایجاد زمین چمن در برخی مدارس اقلید و‌سده را در دستور کار قرار خواهیم داد.

دکتر قاسمی تصریح کرد: بهره هوشی دانش آموزان در شمال فارس بالا است و سال گذشته رتبه ده کنکور از این منطقه بود بنابراین انتظار می رود در اقلید و سده شاهد رتبه های برتر کنکوری باشیم.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: شهرستان اقلید همواره در عرصه های مختلف نظام تعلیم و تربیت حرف هایی برای گفتن داشته است.

مسلم صالحی افزود: نسبت به جمعیت، شهرستان اقلید بیشترین فرهنگی را نسبت به سایر شهرستان ها دارد.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود کمی بیشتر از قبل به این شهرستان رسیدگی شود و در زمینه ارتقای سطح آموزشی گام های بیشتری برداشته شود.

شایان ذکر است: در این دیدار که روسای ادارات آموزش و پرورش اقلید و سده نیز حضور داشتند مطالبی در خصوص وضعیت فعلی شهرستان اقلید و منطقه سده ارائه شد؛ ضرورت توسعه اردوگاه دانش آموزی اقلید، تجهیز هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش سده، تقویت وسائط نقلیه آموزش و پرورش اقلید، و…، از آن جمله بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *