فرمانده جدید سپاه اقلید معرفی شد

به گزارش صبح اقلید، طی آیینی با حضور فرمانده سپاه فجر، مسوولان و میهمانان استانی و شهرستانی، بسیجیان و پاسداران و خانواده معزز شهدا در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید، با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار مهدی صالحی، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

فرمانده سپاه فجر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، ایام محرم را تسلیت گفت و اظهار داشت: فرمانده در برابر تمام امورات مربوط به مردم مسوولیت نقش آفرینی دارد.

*سردار بوعلی* با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است که در عاشورا و قیام سیدالشهدا ریشه دارد، عنوان کرد: پاسداری وقت و زمان نمی شناسد.

وی بیان داشت: پاسداری به لباس نیست و تا جان در بدن پاسدار دین و انقلاب است، در راستای دفاع از مملکت و مردم می کوشد.

سردار بوعلی تصریح کرد: عهدی که ما بستیم، عهدی همیشگی است که با امام و دین بستیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پاسداری تمام شدنی نیست، یادآور شد: پاسدار نسبت به هیچ مسئله ای بی تفاوت نیست و بسیجیان همواره با نیت خیر و صادقانه در ابعاد مختلف محرومیت زدایی، مقابله با کرونا، سازندگی، کمک های مومنانه و…نقش آفرینی می کنند.

سردار بوعلی تأکید کرد: فرمانده باید بداند که تمام کارهایش مبنتی بر دین باشد و به هیچ وجه نباید از ارزش های دینی فاصله بگیرد.

سپس فرمانده پیشین سپاه اقلید با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، از همراهی و همکاری تمام افراد و ارگان ها و نهادهایی که طی فرماندهی و مسئولیت وی در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان همت داشتند، قدردانی کرد و حلالیت طلبید.

سرهنگ پاسدار مهدی صالحی عنوان داشت: هر کجا که پاسدار یا هر نیروی نظامی و انتظامی در کارش موفق بود، بخش زیادی از آن برمیگردد به همراهی و صبوری خانواده اش

وی در پایان سخنان خود گفت: خداوند را شاکرم که 31 سال از عمرم را سعادت داشتم لباس شهدا و پاسداری به تن داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *